Subject: Eesti Advokatuuri äriõiguse komisjoni pöördumine - äriregistripraktika [Sorainen-LEGAL.FID1024959]
From: "Piret Jesse | Sorainen" <[email-masked]>
To: "registriosakond", "JM info Shared MB"
Cc: "Anu Tukia", "Heddi Lutterus", <[email-masked]>, "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 08:57:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Advokatuuri äriõiguse komisjoni nimel edastan registriosakonnale ja
Justiitsministeeriumile pöördumise, milles oleme markeerinud
äriregistripraktika suurimad  probleemkohad (ebaühtlane või seadusega
mitte kooskõlas olev registripraktika ja e-äriregistriga seonduvad
probleemid) ning esitanud omapoolse nägemuse nende lahendamiseks.
Viimastel aastatel on äriregistri praktika muutunud murettekitavalt
ebaühtlaseks ning see mõjutab ka äriõiguse valdkonnas tegutsevate
advokaatide igapäevatööd. Seetõttu peame äärmiselt oluliseks, et
registritoimingute osas kujuneks selge ja ühtne ning seadusega kooskõlas
olev praktika.

Teeme ettepaneku korraldada väljatoodud teemade arutamiseks ühine
kohtumine, et üheskoos arutada, millised on võimalused praktikas esinevate
probleemide lahendamiseks. Jääme kohtumise aja osas ootama teie
ettepanekut.

Parimate soovidega

Piret Jesse

Partner
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 5 218 959 | T. +372 6 400 912
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.